در جلسه با روسای هیات های ورزشی مطرح شد 

برگزای رقابت های ملی ورزشی در هرمزگان 



 مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در جلسه روسای هیات های ورزشی استان با عنوان این مطلب که رقابت های ملی ورزشی در هرمزگان برگزار می شود،گفت: این اداره کل در تلاش است تا سه ماهه پایانی سال علاوه بر میزبانی اردوهای مختلف ، رقابت هایی درسطح ملی را نیز میزبانی کند.
به گزارش صبح ساحل: محمود رضا امیاری با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی بانوان وآقایان دربندرعباس ضمن قدردانی از حصورکادر  فنی تیم ملی کبدی و همچنین ملی پوشان هرمزگان اظهار داشت: مایه افتخار جامعه ورزش و جوانان استان است که اردوهایی دراین سطح به میزبانی بندرعباس برگزار می شود و این مهم باعث رشد وتوسعه رشته هایی ورزشی خواهد شد.
وی بیان داشت: در والیبال نشسته لیگ برتر بانوان در دور برگشت به میزبانی پارسیان ، برگزاری هندبال ساحلی نوجوانان و بزرگسالان بانوان به میزبانی بندرعباس، اردوی تیم ملی قایقرانی در بندر خمیر و اردوی تیم ملی تیر وکمان درقشم و سه گانه از جمله میزبانی هایی است که درماه های پایانی سال جاری در هرمزگان برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان ورزشکاردر نخستین سالگرد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری جشنواره ورزشی ، فرهنگی گرد هم آمدند تا بگویند راه شهیدان و منش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در قلب پاک جوانان و ورزشکاران این رمز وبوم نهادینه شده است.
    
   
   
امیاری با قدردانی از روسای هیات های ورزشی و زحمات آنان در شرایط کرونایی اظهار داشت: به پاس تلاش اداره کل ورزش و جوانان دراجرای برنامه های آموزشی ، همگانی ، قهرمانی ووبینار از طرف معاونان وزارت ورزش مورد قدردانی قرار گرفت که این موفقیت ها  به تنهایی ازسوی اداره کل انجام نگرفته بلکه با همکاری و مشارکت هیات های استان ، شهرستان ها و ادارات ورزش وجوانان شهرستان های استان بوده است.
 فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش  بانوان دراین جلسه بیان داشت : با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدویت های حضور دراماکن و تجمع ها شاهد فعالیت های خوبی از هیات های ووشو و شطرنج بودیم که البته دیگر هیات نیز فعالیت داشتند.اما این دو هیات پیشتاز بودند.
وی افزود: درهمین مدت  تیم دوچرخه سواری بانوان استان توانست مقام قهرمانی را کسب کند و راهیابی تیم فوتسال بانوان رودان به لیگ برترکشور از جمله موفقیت های بانوان بوده است. 
مفضل رئیس هیات کوهنوردی استان هم  گفت:  تسهیلاتی باید ارائه شود تا هیات ها دراعزام تیم ها یشان دچار مشکل نشوند ورفت وآمد های خودرا به اداره کل ورزش و جوانان کمتر کنند.
حسین پور رئیس هیات شمشیر بازی هم بیان داشت:  قرار دادن دفتر و سالن به هیات شمشیر بازی جای قدردانی دارد اما اگر درخواست پیست استاندارد این هیات عملی شود این رشته رونق بیشتری در سطح استان و کشور خواهد داشت. 
زاهدی و رنجبر مسئولان ورزش همگانی و روستایی نیزدر رابطه با فعالیت های حوزه خود گزارشی ارائه دادند.
خادمی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان درشروع جلسه اطهارداشت: محدویت های کرونایی باعث شد جلسه روسای هیات های استان در دونوبت برگزار کنیم که جلسه دوم آن در روز چهارشنبه بیست و چهارم  دی ماه درسالن جلسات اداره کل برگزار می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها